منتديات نغم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بكم في منتديات نغم

الرئيسيةالرئيسية  كلمات اغنية سلام يا اغلى حبيب I_icon_mini_portal  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

كلمات اغنية سلام يا اغلى حبيب

كاتب الموضوعرسالة
عصفورة الحب

عصفورة الحب

كلمات اغنية سلام يا اغلى حبيب Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية سلام يا اغلى حبيب   كلمات اغنية سلام يا اغلى حبيب Emptyالسبت ديسمبر 05, 2009 12:11 am

انا هعمل اللى يريحك وهخرج من حياتك وازا كان وجودى هيجرحك انا همشى من قصادق
سلام يا اغلى حبيب سلام يا احلى حبيب كان نفسى اعيش معاك لكن مفيش نصيب انا عمرى ما نسيتك صدقنى حبيتك بقا يعنى دة جزاءى بعتنى لما اشتريتك سلام يا اغلى حبيب سلام يا احلى حبيب كان نفسى اعيش معاك لكن مفيش نصيب انا عمرى ما نسيتك صدقنى حبيتك بقا يعنى دة جزاءى بعتنى لما اشتريتك
دور على الاى يسونك وخلى بالك من نفسك وزى منا كنت بصونك حاول حبيبى تصون نفسك دور على اللى يصونك وخلى باللك من نفسك وزى منا كنت بصونك حاول حبيبى تصون نفسك حاول حبيبى تصون نفسك سلام يا اغلى حبيب سلام يا احلى حبيب كان نفسى اعيش معاك لكن مفيش نصيب انا عمرى ما نسيتك صدقنى حبيتك بقا يعنى دة جزاءى بعتنى لما اشتريتك بعتنى لما اشتريتك
لو كنت غالى عليك ما تجبش اسمى على لسانك والدبلة اللى فى اديك فعلن حبيبى مش علشانك لو كنت غالى عليك ما تجبش اسمى على لسانك والدبلة اللى فى اديك فعلن حبيبى مش علشان فعلن حبيبى مش علشانك سلام يا اغلى حبيب سلام يا احلى حبيب كان نفسى اعيش معاك لكن مفيش نصيب سلام يا اغلى حبيب سلام يا احلى حبيب كان نفسى اعيش معاك لكن مفيش نصيب لكن مفيش نصيب انا هعمل اللى يريحك وهخرج من حياتك وازا كان وجودى هيجرحك انا همشى من قصادق انا هعمل اللى يريحك وهخرج من حياتك وازا كان وجودى هيجرحك انا همشى من قصادق
http://ar.netlog.com/

كلمات اغنية سلام يا اغلى حبيب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنية الرقصة الاولى
» كلمات اغنية متحاسبنيش
» كلمات اغنية اختيارنا
» كلمات اغنية انا قلت مصطفى كامل
» كلمات اغنية لا ترحل ...مجيد رمح